Stivuitor diesel LG50DT Compact

Cere ofertă

Detalii tehnice

Sarcina maxima
5000 kg
Sistem pentru deplasarea laterală cu poziționare a furcilor
inclus
Motor diesel Xinchai 4E30YG52
58.8 kW
Norma de poluare
STAGE 5
Centru de incarcare
500 mm
Catarg duplex - inaltimea maxima de ridicare
3000 mm
Alte configuratii de catarg disponibile
optional
Inaltimea peste cabina/copertina
2353 mm
Lungimea cu furci
4075 mm
Ridicare libera catarg standard
155 mm
Inaltime stransa catarg standard
2245 mm
Latime
1479 mm
Ampatament
2000 mm
Garda la sol sasiu/catarg
150/75 mm
Furci standard
1220x150x55 mm
Rază de întoarcere
2730 mm
Latimea minima a culoarului necesar raft
4545 mm
Transmisie hidro-dinamica cu viteze inainte/inapoi
2/1
Numar roti
4
Numar roti motoare
2 frontale
Anvelope pneumatice fata/spate
250-15/7.5/21*8-9
Viteza maxima deplasare
24 Km/h
Timp ridicare descărcat/încărcat
460/520 mm/s
Timp coborare descărcat/încărcat
300/600 mm/s
Unghiul de panta ce poate fi urcat descărcat/încărcat
20 %
Greutate operationala
7680 kg
Incarcare axe fata/spate (încărcat)
10850/1250 kg
Incarcare axe fata/spate (descărcat)
3050/4050 kg
Voltaj/capacitate baterie
2x12/90 V/Ah
Rezervor combustibil
90 l
Scaun cu suspensie
inclus
Lumini de lucru cu LED
inclus
Grilaj radiator
inclus
Cabina inchisa ventilata si incazita
inclus
Garantie
24 luni /2000 h
Centrul european pentru piese de schimb
Polonia

Descriere

Confort:

Stivuitorul LG50DT a fost proiectat având in vedere confortul si productivitatea operatorului

astfel motorul a fost  amplasat intr-o poziție optima, izolat de restul sașiului  cu ajutorul unor tampoane de cauciuc, astfel fiind redus foarte mult si momentul de torsiune resimțit. Volanul reglabil poate fi reglat în funcție de diferitele condiții de lucru și de corpul operatorului. Spațiul larg pentru picioare face ca operatorul să se simtă mai confortabil. Capota semi-flotantă cu izolare termică și fonică încorporată reduce zgomotul si căldura resimțita.

Centrul de greutate  a fost si el coborât pentru un plus de stabilitate si confort.
La realizarea sașiului a fost folosita proiectarea si testarea asistata de calculator acesta fiind perfect balansat, in plus la realizarea lui au fost folosite oteluri de clasa superioara pentru o rezistenta sporita.

Siguranță:

Catargele au fost si ele proiectate pentru a asigura maximul de vizibilitate iar fata de modelele anterioare sfera de vizibilitate a operatorului a fost mult îmbunătățită, astfel încât să facă operarea mai rapidă și mai sigură.

Sistemul hidraulic a fost prevăzut si el cu supape de siguranța pentru a prevenii căderea chiar si in cazul ruperii conductelor hidraulice

Sistem de disipare a căldurii:

Sistemul de răcire, in special radiatorul, a fost reproiectat astfel pentru a avea o capacitate mare, utilizând cele mai noi tehnologii pentru disipare a căldurii.

Sistem electric:

Sistemul electric adoptă cablaje avansate, piese rezistente la apă și siguranțe multiple pentru a îmbunătăți securitatea și stabilitatea circuitului.

Motorul:

Emisii excelente: Este adoptat un set complet de sistem de alimentare off-road Bosch și este selectată tehnologia de acoperire de renume internațional BASF pentru ATS (After-Treatment System), care este pe deplin verificată prin dezvoltarea comună cu Bosch.
Emisia brută excelentă a motorului face ca ATS-ul pentru această serie de motoare să fie extrem de compact. Acesta este potrivit in special pentru gama de stivuitoare.

Putere suficientă: Familia de motoare diesel acoperă game de putere de la 37kW la 95,7kW, cuplul maxim poate ajunge la 430Nm, cuplul de rezervă poate ajunge la mai mult de 25%, motorul are putere suficientă pentru aplicație.
Economie perfectă: BOSCH și XINCHAI au efectuat teste de optimizare a performanței motorului în mai multe runde, iar întreaga hartă a motorului are o economie excelentă de combustibil. Consumul specific minim de combustibil este mai mic de 215g/kWh; În sarcina de lucru obișnuită, consumul specific de combustibil este sub 220g/kWh. Alte condiții de lucru sunt cu aproximativ 5 g/kWh mai mici decât produsele competitive.

Fiabilitate ridicată: Fiabilitate complet validată: sunt utilizate componente de la furnizori internaționali de primă clasă (Bosch, Hutchinson, Eaton și Cummins).
Motorul a fost testat timp de 10000h în total pentru validarea fiabilității în mai multe runde, fiabilitatea a fost pe deplin verificată. Este demn de menționat faptul că motorul diesel a fost testat în centrul de testare Jinan și în bancul de testare Bosch Wuxi timp de 3000h.
Motorul diesel are o fiabilitate excelentă și este clasificat ca proiect off-road Bosch cu premiul „BES”.
Motorul diesel, stivuitorul și sistemul de post-tratare au fost validate în aceste condiții extreme de funcționare, iar testul de încărcare cu funingine a DPF este echilibrat în 90 de ore fără regenerare.
Pe baza nivelului excelent al emisiilor brute ale motorului și a strategiei de regenerare, intervalul de curățare a cenușii de până la 5000h.