Stivuitor diesel CPCD35 seria X

Cere ofertă Vânzare în rate

Detalii tehnice

Sarcina maxima
3500 kg
Sistem pentru deplasarea laterală cu poziționare a furcilor
inclus
Motor DIESEL conform STAGE 5
Xinchai 3E22YG51
Putere motor
60 CP/2400 rpm
ECU motor
Bosch
Centru de incarcare
500 mm
Inaltimea maxima de ridicare - catarg standard
3000 mm
Inaltimea peste cabina/copertina
2210 mm
Lungimea cu furci
3930 mm
Ridicare libera catarg standard
140 mm
Inaltime stransa catarg standard
2170 mm
Latime
1225 mm
Ampatament
1750 mm
Garda la sol sasiu/catarg
165/140 mm
Furci standard
1220x125x50 mm
Rază de întoarcere(exterior)
2560 mm
Latimea minima a culoarului necesar raft
4320 mm
Numar roti
4
Numar roti motoare
2 frontale
Anvelope pneumatice fata/spate
28x9-15-14PR/6.50-10-10PR
Viteza maxima deplasare descărcat/încărcat
20/18.5 Km/h
Timp ridicare descărcat/încărcat
420/420 mm/s
Timp coborare descărcat/încărcat
300 mm/s
Unghiul de panta ce poate fi urcat descărcat/încărcat
25 %
Greutate operationala
4530 kg
Incarcare axe fata/spate (încărcat)
7220/810 kg
Incarcare axe fata/spate (descarcat)
1810/2720 kg
Scaun cu suspensie
inclus
Lumini de lucru cu LED
inclus
Grilaj radiator
inclus
Cabina inchisa ventilata si incazita
inclus
Multiple configuratii de catarge cu inaltimi de ridicare pana la 6.5 m
optional

Descriere

Stivuitoarele LONKING DIESEL din noua SERIE X

sunt conforme normelor de poluare STAGE 5  iar in plus  se remarca prin:

Stabilitate îmbunătățita noua serie X beneficiază de o poziție optimizata a centrului de greutate, acesta a fost mutat către spatele stivuitorului  iar astfel stabilitatea longitudinala a fost îmbunătățita.

Fiabilitate mai buna a fost reproiectata prinderea cilindrului hidraulic de inclinare al catargului, reducând astfel forțele din zona cadrului ușii  si reducând efectul de oboseala al metalului.

Confort superior  cadrul de protecție este separat de sașiul stivuitorului prin intermediul unor tampoane de cauciuc absorbind astfel mare parte din vibrațiile generate.

Multitudinea de reglaje pentru postul operatorului aduc un grad mare de confort si reduc oboseala. Catargul lat, cu câmp de vedere larg reduce zonele moarte si reduce stresul operatorului.

Prin modificarea capotei spațiul disponibil pentru picioarele operatorului a fost mărit iar volumul cabinei este mai mare cu 10% decât la generația anterioara .

Forma
Design nou, dinamic si cursiv cu elemente din industria auto, rezultatul fiind perfect echilibrat si funcțional.

Eficienta
Proiectarea inteligenta împreună cu sistemul hidraulic sensibil la încărcare, au mărit eficienta si au redus consumul de combustibil.

Comenzi precise
Servodirecția este precisa si ușor de acționat, pentru manevre complexe si eficiente.

Mentenanță
Amplasarea componentelor in șasiu s-a făcut cu grija pentru accesul de întreținere.

Siguranța
Structura continua de protecție a copertinei/acoperișului este deosebit de robusta, rezistenta la impact.

Motorul:

Emisii excelente: Este adoptat un set complet de sistem de alimentare off-road Bosch și este selectată tehnologia de acoperire de renume internațional BASF pentru ATS (After-Treatment System), care este pe deplin verificată prin dezvoltarea comună cu Bosch.
Emisia brută excelentă a motorului face ca ATS-ul pentru această serie de motoare să fie extrem de compact. Acesta este potrivit in special pentru gama de stivuitoare.

Putere suficientă: Familia de motoare diesel acoperă game de putere de la 37kW la 95,7kW, cuplul maxim poate ajunge la 430Nm, cuplul de rezervă poate ajunge la mai mult de 25%, motorul are putere suficientă pentru aplicație.
Economie perfectă: BOSCH și XINCHAI au efectuat teste de optimizare a performanței motorului în mai multe runde, iar întreaga hartă a motorului are o economie excelentă de combustibil. Consumul specific minim de combustibil este mai mic de 215g/kWh; În sarcina de lucru obișnuită, consumul specific de combustibil este sub 220g/kWh. Alte condiții de lucru sunt cu aproximativ 5 g/kWh mai mici decât produsele competitive.

Fiabilitate ridicată: Fiabilitate complet validată: sunt utilizate componente de la furnizori internaționali de primă clasă (Bosch, Hutchinson, Eaton și Cummins).
Motorul a fost testat timp de 10000h în total pentru validarea fiabilității în mai multe runde, fiabilitatea a fost pe deplin verificată. Este demn de menționat faptul că motorul diesel a fost testat în centrul de testare Jinan și în bancul de testare Bosch Wuxi timp de 3000h.
Motorul diesel are o fiabilitate excelentă și este clasificat ca proiect off-road Bosch cu premiul „BES”.
Motorul diesel, stivuitorul și sistemul de post-tratare au fost validate în aceste condiții extreme de funcționare, iar testul de încărcare cu funingine a DPF este echilibrat în 90 de ore fără regenerare.
Pe baza nivelului excelent al emisiilor brute ale motorului și a strategiei de regenerare, intervalul de curățare a cenușii de până la 5000h.