Excavatorul CDM6306, de 33 de tone, nu este cu nimic mai prejos decat utilajele competitorilor insa va oferă același standard de calitate, fiabilitate si tehnologie la un preț mult, mult mai bun.
Motorizare de ultima generatie Cummins – SUA, conforma cu normele de poluare STAGE 5. Fiabilitate ridicată, consum redus de combustibil, zgomot redus, adaptabilitate puternică la mediu.
Motor diesel Cummins QSL9
Putere nominală kW/rpm 209/2100
Cuplu maxim Nm/rpm 1472/1400
Cilindree L 8.9
Folosind un nou sistem de răcire paralel, capacitatea de disipare a căldurii este semnificativ îmbunătățită. Asigura stabilitatea temperaturii motorului și a sistemului hidraulic în diferite condiții de lucru, prelungește durata de viață a motorului și a sistemului hidraulic și asigura fiabilitatea și stabilitatea întregului utilaj.
Sistemul hidraulic este acționat de pompe cu pistoane axiale tandem de înaltă calitate , cu o capacitate puternică de autoamorsare, care pot funcționa fără probleme la diferite altitudini, fără zgomot anormal de aspirație.
Distribuitor hidraulic principal este tip monobloc, avand secțiuni mari de intrare a conductelor hidraulice astfel reducand rezistența(laminarea) la curgere și consumul de combustibil. Distribuitorul include funcții avansate precum auto balansarea fluxului hidraulic la deplasarea pentru a nu modifica directia, chiar daca se executa simultan operațiuni cu brațul, permite prioritate la rotație, confluență de fluxuri pentru funcțiile brațului de excavare, regenerare adică recuperarea fluxului de retur și reutilizarea lui, degrevand astfel pompele hidraulice. Distribuitorul permite și reglarea pe funcții a supapei de tăiere (cut off), astfel comenzile pot fi personalizate fin si precis dupa preferintele operatorului.
Hidromotorul de rotație Kawasaki incorporeaza o supapa de siguranta fara impact dar si o supapa anti retur, astfel rotația este precisa si sigura chiar in conditii grele de lucru. Raport de reducere a rotației este de 25,2 la 1 astfel avand o forta mare dar si fiabilitate ridicata.
Hidromotoarele de deplasare avand reductorul integrat au o structura compactă in plus sunt echipate cu o supapă de siguranță încorporată dar și o supapă de echilibrare a fluxului, actionand ca un amortizor, rezultatul fiind un marș lin dar si rezistență la impact. Alte funcții ale hidromotoarelor sunt frână de parcare multi-disc si decelerare planetară secundară, potrivită pentru diferite condiții de deplasare.
Cabină de dimensiuni mari, spațiu mai mare, vizibilitate mai bună.
Cele doua Joystick-uri au fost optimizate pentru o interacțiune ergonomica iar alături de scaunul operatorului cu multiple reglaje, inclusiv ajustarea suspensiei la greutate atenuează efectiv oboseala operatorului. Sunt de menționat și ecranul LCD color sensibil la atingere pentru o interacțiunea om-computer mai convenabilă și mai inteligentă , radio cu Bluetooth, priză de brichetă , încălzire și răcire cu aer condiționat.
Componentele structurale sunt proiectate utilizând software 3D și analizate in programe specializate pentru a reduce concentrarea tensiunilor si pentru a garanta rezistenta chai si in condiții excepționale de lucru.
Manerul și brațul excavatorului sunt structuri de tip cutie ranforsată cu secțiune transversală mare iar elementele de imbinare sunt realizate otel turnat avand o rezistență structurală ridicată. Bucsele brațului includ materiale precum grafitul pentru a reduce frecarea și uzura bolturilor și alte defecțiuni cauzate de lubrifierea slabă.
Utilizarea integrală a roboților de sudură, de înaltă performanță, pentru sudarea automată, reduce defectele de sudare cauzate de factorii umani, pentru a asigura stabilitatea și durabilitatea pieselor structurale.
Sistemul de senile include papucul standard cu trei nervuri, cadrul de protecție completă a rolelor, placa groasă de etanșare inferioară, astfel sașiul senilelor este mai fiabil și mai rezistent la uzură.
Întreținerea utilajului este ajutată de dispunerea centralizată a punctelor de lubrifiere ale brațului, poziționarea accesibilă a fiecărui element filtrant .
Capota motorului are un sistem de fixare pe ambele părți și balama către spate, deschiderea find ampla, foarte convenabil pentru întreținerea și repararea zilnică.
Pentru minerit, șantiere de construcții și alte condiții de praf greu este disponibil filtrului de aer cu baie de ulei, care poate filtra complet praful fin, protejează motorul, extinde ciclul de întreținere a filtrului de aer.
Lungimea brațului mm 6150
Lungimea manerului mm 3200
Viteza maximă de deplasare km/h 3.4-5.2
Viteza maximă de rotatie rpm 9,5
Gradabilitate 35°(70%)
Presiunea la sol kPa 62
Forța maximă de tracțiune kN 283
Rezervor de combustibil L 600
Debit hidraulic maxim (total) L/min 288×2
Presiune maximă de lucru MPa 34,3
Presiune maximă pilot MPa 3,9
Forța maximă de săpare a brațului kN 170
Forța maximă de săpare a găleții kN 220
Rezervor de ulei hidraulic L 300
Numărul saboților de șenile – 47×2
Număr role purtătoare – 2×2
Număr role de șenile – 8×2
Volaj sistem V 24
Capacitatea bateriei V/Ah 24/165×2
● Comutarea vitezei de deplasare (mare / mică)
● Patru moduri de lucru (B/L/S/H)
● Radio AM/FM bluetooth
● Reglare automată A/C
● Ralanti automat al motorului
● Maneta de siguranță pentru sitemul hidraulic
● Baterie de mare capacitate 240Ah
● Întrerupător principal baterie
● Lampă de lucru LED
● Afișaj cu cristale lichide de 7″
● Comutator de pornire fără cheie
○ Cameră retrovizoare
○ Lumină de avertizare de lucru
○ Alarmă la deplasare
○ Instalatie hidraulica auxiliara bidirecțională
○ Cuplor rapid hidraulic
○ Filtru de aer tip baie de ulei
○ Papuci de senila de 700 sau 800mm lățime
○ Pad de cauciuc pentru senile
○ Dispozitiv de lucru personalizat/cupa/ atașamente
○ Supape de reținere pentru brațul de excavare