Blog

Condiții garanție utilaje uzate

Condiții garanție utilaje uzate

8 iulie 2024 Garanție

REVIZIE COMPLETA în conformitate cu numărul de ore de funcționare:
toate utilajele uzate comercializate au efectuata revizia completa, în conformitate cu numărul de ore de funcționare.

PERIOADA DE GARANTIE:
perioada de garanție este cea menționată în oferta, dacă nu este menționată nici o perioada respectivul utilaj/atașament NU beneficieaza de garantie

GENERALITATI:
1. Perioada de garanție începe din momentul intocmirii certificatului de garanție.
2. Manopera necesara remedieri defectelor care pot aparea in timpul perioadei de garanție se va efectua GRATUIT exclusiv la sediul KSM UTILAJE SRL din Brașov. Transportul utilajului la și de la unitatea service va fi suportat exclusiv de cumparator.
3. Piesele de schimb necesare pentru remedierea defectelor se vor oferi contracost sub garanția prețului cel mai mic din piata.
4. Remedierea defectelor in perioada de garantie se poate realiza si prin rectificarea sau reconditionarea pieselor afectate sau prin utilizare de piese uzate.
5. Deplasarea si cazarea echipei de service pentru remedierea solicitărilor de garanție in locația clientului se va efectua contra cost.

MODALITATE DE LUCRU
1. Reclamatia unui/unor defecte, apreciate de utilizator ca fiind acoperite de garanție, este acceptata doar in scris (prin mijloace electronice de comunicare) pe mail la service@ksm.ro sau pe aplicația Whatsapp la numărul +40720464646, obligatoriu însoțite de poze si filmări care sa prezinte defectul, numărul de ore de funcționare, placuta cu seria utilajului, coduri de eroare afișate.
2. Vanzatorul poate solicita cumparatorului plata piesei/pieselor defecte urmand apoi sa le inspecteze si sa le verifice, urmand ca in cazul confirmării defectului si a garantiei sa restituie cumparatorului diferenta de preț intre pretul de vanzare si pretul sub garanția cel mai mic preț din piața.

ACOPERIRI GARANTIE:
Toate componentele masinii care NU fac obiectul uzurii normale, îmbătrânirii sau utilizării improprii
Elemente baza, Motor fara auxiliare, Transmisia, Punti, Cutie de Viteze, Cardane;
Electric: Computer de bord,
Hidraulica: Pompe hidraulice, Motoare hidraulice, Supape, Pompa servodirectie;
Sistem franare: Supape, Cilindri de frana, Pistoane,
Sistem directie: Pompe, Cilindri directie, Caseta directie, Supape;
Caroserie: Sasiu, Suprastructura.

INTERVAL REVIZII :
1. Reviziile periodice obligatorii se vor efectua la un interval de 500 de ore de functionare sau cel putin o data la 12 luni chiar daca numărul de ore nu a fost atins, conform planului de service din manualul de operare.
2. Depasirea maxima acceptata a intervalului de service este de 30 de ore

EXCLUDERE GARANTIE:
Sistem de franare: Conducte, Furtune,Discuri, Placute frana, Placi frictiune,
Electric: Becuri, Sigurante, Baterii, Difuzoare, Radio, Defecte cauzate de supratensiune sau inversari de polaritate
Sistem alimentare: Filtre, Injectoare, pompe de injectie, pompe ridicatoare
Hidraulica: Cilindrii,Furtune, Conducte, Filtre
Generale: Stergatoare parbriz, Geamuri, Scaun, Centuri siguranta, Tapiterie cabina, Chedere, Etansari din cauciuc, Manere, Oglinzi, Vopseaua aplicata, Placi de uzura, Bolturi, Bucse, Furtune, conducte si conexiuni din cauciuc, Filtre aer conditionat, Filtre cabina, Lanturi elevatoare, Furci ridicare, Cupe, Dinti, Cutite laterale, Bara taiere, Toate accesoriile atașate de echipament ;
Elemente baza: Filtre, Garnituri la capace, Curele ventilator, Ventilatoare, Placi ambreiaje uscate, Toate plăcile de frictiune, Cuple remorcare, Pilite roti, Prezoane roti, Esapament si galerii evacuare, Cabluri comanda, Conducte aeroterma, Cauciucuri, Camere aer, Jenti;
Consumabile: Uleiuri, Vaseline, Filtre, Antigel (mai puțin dacă înlocuirea lor este cauzata de defectarea unor componente acoperite de garanție).
Etansari: Simeringuri, O-ringuri, etansari cu adezivi sau mastic, garnituri de toate categoriile

Garanția va fi menținută atat timp cat este respectat planul de mentenanta al producatorului !

PIERDEREA GARANȚIEI – Garantia va fi pierdută in următoarele cazuri :
1. la utilajele pentru care nu se poate prezenta certificatul de garanție in original, fara stersaturi sau modificări, sau la care nu se mai poate identifica seria de fabricație de pe eticheta;
2. la orice defecțiune in condițiile in care utilajul a fost parțial sau total demontat de alte persoane decat cele din unitatea service autorizata, sau carora li s-au adus modificari;
3. defecțiunile rezultate din utilizarea utilajului la lucrări pentru care nu a fost proiectat;
4. deteriorarea motorului prin suprasolicitarea maşinii peste parametrii indicați sau prin colmatarea cu praf a filtrelor sau orificiilor de ventilație;
5. în lipsa efectuarii reviziilor periodice