Condiții garanție atasamente hidraulice noi
PERIOADA DE GARANTIE:
perioada de garanție este cea menționată în oferta, dacă nu este menționată nici o perioada respectivul atașament beneficiază de garanția standard de 12 luni.
Atașamentele de demolare, utilizate intensiv ( peste 20 de ore pe săptămâna) beneficiază de o garanție de 6 luni.
GENERALITATI:
1. Perioada de garanție începe din momentul intocmirii certificatului de garanție.
2. Manopera necesara remedieri defectelor care pot aparea in timpul perioadei de garanție se va efectua GRATUIT exclusiv la sediul KSM UTILAJE SRL din Brașov. Transportul atașamentului la și de la unitatea service va fi suportat exclusiv de cumparator.
3. Piesele de schimb necesare pentru remedierea defectelor se vor oferi gratuit sub condiția confirmării condițiilor de garanție.
4. Remedierea defectelor in perioada de garantie se poate realiza si prin rectificarea, sudarea sau reconditionarea pieselor afectate.
5. Deplasarea si cazarea echipei de service pentru remedierea solicitărilor de garanție in locația clientului se va efectua contra cost.
ATENTIE !!!
- În condiții de temperaturi scăzute, începerea lucrului cu atașamentul hidraulic fără încălzirea prealabilă a uleiului hidraulic, prin efectuarea de mișcări mici cu utilajul purtător, pot dauna sau chiar distruge atasamentul dumneavoastra .
- In conditiile in care atașamentul dumneavoastra s-a incalzit excesiv si îl simtiti fierbinte la atingere OPRITI lucrul si lasati-l sa se raceasca, investigați dacă circuitul hidraulic nu are o zona de laminare a uleiului (cauza frecventa de încălzire).
- În cazul utilizarii piconului: nu actionati piconul mai mult de 3 secunde dacă suprafața ce doriți sa o spargeți nu cedează, nu actionati piconul imersat in lichid – se va distruge imediat, in condiții de temperaturi negative este necesar sa incalziti piconul si chiar unealta acestuia, nu folosiți unealta pentru a face parghie, unealta este tratată termic si chimic pentru duritate însă nu elastica si se va rupe.
- În cazul atasamentelor care au si funcția de rotație, apreciati corect greutatea elementului apucat (copac, grinda perete etc.) , in cazul dislocarii greutatea acestuia poate provoca o suprapresiune distructiva. In cazul utilizării de pulverizatoare , clesti si foarfeci de demolare preveniți ca elementele demolate sa cadă peste atașament, acesta poate fi avariat si chiar distrus .
MODALITATE DE LUCRU
1. Reclamatia unui/unor defecte, apreciate de utilizator ca fiind acoperite de garanție, este acceptata doar in scris (prin mijloace electronice de comunicare) pe mail la service@ksm.ro sau pe aplicația Whatsapp la numărul +40720464646, obligatoriu însoțite de poze si filmări care sa prezinte defectul, placuta cu seria atasamentului, si menționarea numărului de ore de utilizare .
2. Vanzatorul poate solicita cumparatorului plata piesei/pieselor defecte urmand apoi sa le inspecteze si sa le verifice, urmand ca in cazul confirmării defectului si a garantiei sa restituie cumparatorului contravaloarea plătita.
ACOPERIRI GARANTIE:
Toate componentele atașamentului care nu fac obiectul uzurii normale, îmbătrânirii sau utilizării improprii
Elemente baza: Structura, Puncte de pivotare, Bolturi, Reductoare
Hidraulica: Motoare hidraulice, Supape, Cilindri
INTERVAL REVIZII SI INTRETINERE:
Atasamentele utilajelor de constructii, prin natura lor, nu contorizează numărul de ore de funcționare, Cumparatorul fiind obligat sa verifice gradul de uzura al pieselor supuse frecarii si efortului constant si sa solicite piese de schimb pentru inlocuire inainte ca uzurile sa depaseasca limitele impuse de producator.
EXCLUDERE GARANTIE:
Hidraulica: Furtune, Conducte, Filtre.
Etansari: Simeringuri, O-ringuri, etansari cu adezivi sau mastic, garnituri de toate categoriile.
Consumabile: Uleiuri, Vaseline.
Pentru atasamentele cu actionare hidraulica acordarea garantei este conditionata de masurarea si reglarea presiunii si debitului hidraulic al utilajului purtător, astfel incat sa corespunda cu specificatiile atasamentului, in conditiile blocării circuitului pentru cel puțin 5 secunde si transmiterea filmarilor martor pe mail la service@ksm.ro sau pe aplicatia Whatsapp la numărul +40720464646 , lipsa acestei documentări in termen de 5 zile de la livrarea atașamentului exclude acordarea garantiei.
PIERDEREA GARANȚIEI – Garantia va fi pierdută in următoarele cazuri :
1. la atașamentele pentru care nu se poate prezenta certificatul de gartantie in original, fara stersaturi sau modificari, sau la care nu se mai poate identifica seria de fabricație de pe placuta cu seria;
2. la orice defecțiune in condițiile in care atașamentul a fost parțial sau total demontat de alte persoane decat cele din unitatea service autorizata, sau carora li s-au adus modificari;
3. defecțiunile rezultate din utilizarea utilajului la lucrări pentru care nu a fost proiectat;
4. deteriorarea atașamentului prin suprasolicitare peste parametrii constructivi
5. in conditiile utilizării peste 40 de ore săptămânal, atașamentul este considerat ca fiind supus utilizării excesive
6. in lipsa gresarii, in lipsa inlocuirii bucselor, bolțurilor, uneltelor uzate